Monday 9 November 2015

25 tahun anniversary

25 tahun aku melakar duka menganyam derita..semuanya untuk mencari secebis kasih dan sayang..mencari sinar bahagia.aku ingin sdntiasa ceria..gembira seperti orang lain..indahnya hidup andai sentiasa dilayan dgn baik dan mesra..tanpa ada tengkingan dan marah.Aku juga insan yang ingin disayangi..ingin dihargai terutama andsi ada event dan peristiwa2 penting dlm hidupku..seperti birthday..anniversary.
Aku sedar benda atau perkara itu bukanlah wajib namun semua itu adalah warna2 ceria dalam hidup,,aku ingin dibelai..dihargai.
 Aku rindu sapaan mesra..aku ingin dilayan selayak seorg isteri..walaupun aku tahu aku bukan isteri mithali..aku bukan isteri solehah dan aku bukanlah mdnsnti pilihan..namun ini adslah takdir.
 Sebelum nafas terhenti..sebelum mata tetpejam aku inhin hidup seperti insan lain..ingin berjln ke luar negeri..ingin bangun mendekagkn diri padsMu ya Allah

No comments:

Post a Comment